LV
RU
EN




Pasākumi un notikumi
Šobrīd nav neviena ieraksta!
Šodien vārda diena: Agija, Aldonis
< Jūlijs 2019 >
P O T C Pk S Sv
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs sniedza klātienes konsultācijas pagastos
(23.11.2018.)
Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs sniedza klātienes konsultācijas pagastos
Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs sniedza klātienes konsultācijas pagastos

Šī gada nogalē Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (turpmāk – VPVKAC) darbinieces devās izbraukumos uz novada pagastiem, lai klātienē interesentiem sniegtu konsultācijas, kā laikā varēja uzzināt sev interesējošus jautājumus par pašvaldībā pieejamajiem valsts pakalpojumiem (klātienē), kā arī par www.latvija.lv e- pakalpojumiem.

Vislielākā interese par VPVKAC sniegtajiem pakalpojumiem bija Ukru pagastā un Bēnē, kur iedzīvotāji vēlējās iesniegt gada ienākumu deklarāciju Valsts ieņēmumu dienestam, kā arī interesējās par Valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumu saņemšanas iespējām klātienē Auces klientu apkalpošanas centrā, kā arī par e-pakalpojumu izmantošanu portālā www.latvija.lv un VID Elektroniskajā deklarēšanās sistēmā (EDS).

Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru izveide ir mērķtiecīgs Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas virzītās politikas rezultāts, kas tika aizsākts jau 2014. gadā, un Auces novads kā viens no pirmajiem iesaistījās šajā pilotprojektā, lai iedzīvotājiem padarītu ērtāku un pieejamāku publisko pakalpojumu saņemšanu. Latvija, pilnveidojot iedzīvotājiem iespējas saņemt publiskos pakalpojumus, ir paraugs arī daudzām Eiropas valstīm.

Auces novada VPVKAC ieņem 9. vietu starp novada nozīmes VPVKAC (neskaitot reģionālās nozīmes VPVKAC) ar 172,6 sniegtajiem pakalpojumiem vidēji mēnesī 2017. gadā. Tas ir vairāk par pakalpojumu skaitu vidēji mēnesī 2016. gadā, kas bija 154,7, bet vidēji 2018. gada pirmajos trīs mēnešos sniegti vairāk pakalpojumu – 213,7.

Auces novada VPVKAC stiprā puse ir VSAA un VID pakalpojumu pieteikumi, bet proporcionāli visvairāk sniegti VSAA pakalpojumu pieteikumi (68% no sniegtajiem pakalpojumiem un konsultācijām) (skatīt attēlu).
VPVKAC sniegto pakalpojumu īpatsvars pa pakalpojumu grupām.

 

Svarīgi atcerēties, ka, dodoties uz VPVKAC, līdz jāņem personu apliecinošs dokuments – pase vai personas apliecība (eID). Ja tiek plānots izmantot elektroniskos pakalpojumus, līdzi jāņem personas apliecība (eID), kurā ir aktivizēts e-paraksts, bet atsevišķu e-pakalpojumu saņemšanai pietiks arī ar internetbankas pieejas kodiem.

VPVKAC pieejamie pakalpojumi šeit.


Vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot vietnes apskati, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.